Wednesday, September 7, 2011

How many times will you let me change my mind and turn around?

...I can't decide if I'll let you save my life or if I'll drown

Ya Allah
Seandainya rindu ini suci maka terbitkanlah
seandainya ukhwah ini kudus maka panjangkanlah
seandainya luka ini berhikmah maka biarlah
seandainya ingatan ini berfaedah maka teruskanlah
Kudambakan KeredhaanMu

Ya Allah
Hanya Engkau yang tahu apa yang ku rasa saat ini...
Aku tidak jemu berdoa kepadaMu meminta Petunjuk
Andai rasa kasih ini dapat menenangkan jiwa Kau berkatilah ia
Andai rasa rindu ini yang Kau kehendaki
Kau teruskanlah titip rasa rindu itu dalam hati ini
akan sentiasa menunggu andai itu yang tertulis

Random. This is totally random. I'm just sharing :)

PS You(whoever you are), come and save me please :(

4 comments:

fuad ansari said...

love come and go, suddenly.. no matter you're ready or not..

love floor is slippery, be careful.. (",)

dream_catcher said...

tuh dia kata kata dari yang pakar :P

yep insyaAllah aku akan be careful. tapi aku yakin takde yg kebetulan semuanya suratan takdir

doakan yang baek2 ye untuk aku..tq

ps ohh aku pon tak thu apa yg aku merepekkan ini..haha :P

namasayatihah said...

sgt suka entry ini.;)

ya to whoever you are, i will be waiting..;)

let us pray and ask for HIS petunjuk..HE knows better kn hid..;)

sum1 told me, jodoh itu dtg when u are least expected it..insyallah..tuhan itu akan permudahkan utk kita..;)

i had fun reading all ur entry, somehow it makes me feel optimist..hehe~

dream_catcher said...

Tihah, thank you for your kind comment :)

yep, now almost every entry nak ada (whoever you are), even I don't know whoever he is but I believe that he's somewhere out there, hoping one day he'll read this and realize he's the one..cewah...

thank you again, let's pray for the best for both of us, amen :)