Sunday, November 15, 2009

Memperkenalkan Boyfriend Baru Saya...

**Warning, this entry might sounds Gedix gedix so bear with it**
---
I have a new boifren...hihi *gelak malu malu*
Eh! Awak tak percaya saya ada boifren baru?
Sampai hati awak.

Eh! awak senyap senyap ye. shhhhhh. jangan beritahu orang lain tau. rahsia!

Eh! awak ni maseh tak percaya?

---
Yela yela saya ceritakan pada awak semua.

Boifren saya ni kan awak, sangat prihatin, serius tak tipu. Hari itu dia tegur pasal berat badan saya. dah naek katanya. dia jugak ckp, tak kesahlah nk kurus ke nk gemok ke tp tolonglah jaga sikit.

Saya pon cebik cebik lah muka. ckp 'awak ni tak sayang saya ye?' tak bersyukur apa yang ada? memilih? tak boleh trima kenyataaan?

dia pon jwb balik, bukan tak sayang, bukan tak boleh terima, saya tak kisah langsung pon awak nk kurus ke gemok ke tp yang penting bersenam lah seminggu sekali, tgk muka tuh lesu je tak bermaya.

saya pon senyum senyum sendiri, deep down saya tahu dia sayang sangat pada saya.

Lepas itu dia usap usap rambut saya sambil berkata 'Tahu xpe'.

Romantic kan boifren saya itu?

---
Jap Awak, ada lagi, boifren saya ni kan selain prihatin dan romantik, dia jugak seorang yang tegas. Yep, tak garang tp tegas orangnya.

He said, kene jumpa dengan dia hari hari, jam 6 ptg (lepas lepas balik kerja tuh), tak lama 20 mins pon bole paling minima. dia ckp juga, 20mins tuh equal tuh 1.42km berjalan dan 100calories terbuang.

*saya sangat impressed*

Saya pon ckp la, kalau takde aral melintang, saya tidak outstation, saya akan cuba jumpa dia hari hari.

lps itu dia ckp, kalau rajin ujung minggu jom pegi swimming dekat UKM tuh.

*malu*

---
Awak nk tgk gambar boifren saya tuh?
awak jgn gelak ye?

Nah!



Hansem kan boifren saya?
Nama dia Treadmill.
Awak, dia saya punya tau, awak jgn amik dia dr saya. orang puteh ckp lah *He's mine, not urs*
saya akan cuba jumpa dia hari hari jam 6 untuk bersenam ;)

PS kan saya dh ckp entry ni gedix, yang pegi bc tuh buat apa? jom bersenam every1, lets sweat.untuk kesihatan bukan untuk kurus ;)

image credits: images.google.com.my

No comments: