Tuesday, November 3, 2009

Sayounara, Waratte yo, Nakuna yo, Baka da na

bila kau rasa sedih tak pasal pasal, kau nak carik kawan kawan kau yang lawak lawak sahaja, saja nak duduk diam diam dengar mereka berlawak, tiba tiba:

A. Hid, kau free? jom kita pergi makan ice cream puas puas, gelak gelak macam orang gila lepas itu sesat barat macam biasa jom? tak payah jauh jauh dekat dekat sini pon tak apa, kajang ke, mana mana lah.

Kami pergi dekat dekat sahaja, ke Kajang. tengah tengah hari panas pulak tuh, tak apa dalam bangunan nnti pasti ada air-cond. lepas beli barang, ambil barang, makan ice cream macam budak kecil, gelak gelak, dari kedai ke kedai lain, dari bangunan ke bangunan lain, gelak gelak lagi. pergi makan dan ended up penat. sungguh penat. tak siapa pon bukak mulut pasal sakit masing masing.boleh baca dari mata, stress katanya. biasalah, manusia dengan stress tak boleh dipisahkan. Tp I've learn sth new hari itu Korea- Jepun.

B. Hid, kau minat lagu lagu Jepun? Entahlah musik kekadang sedap tp bila tak paham satu hapak lirik aku boleh jadik gila. Nah special untuk kau siap ada senikata. mati mati aku pkr nk kasi aku Takuya Kimura.



Dua dua pon tak pernah baca my blog. Ah! akan ingat hari itu sampai bila bila. dua dua manusia ini pon mmg antara kalangan kalangan yang slalu aku carik kalau aku ada masalah.korang korang berdua pon kalau ada masalah, jgn lupa carik aku. aku selalu senyum dalam hati sahaja bila berjumpa kamu berdua - walaupon tak selalu jumpa. only God knows why - aku sayang kamu berdua. Stay happy always ye sebab seingat ingat aku, korang berdua mmg ceria ceria selalu. thank you ;)

2 comments:

Cahaya Petunjuk said...

bile nk jumpe???
bizi btul laa kamu yer...

dream_catcher said...

dayekkkkk

ayah ku suruh pergi lestari jumpa dato' sembang2 haha xpe nnti aku turun lestari ;)